lørdag, april 22, 2006

BANG!

Der er mange gode knald i sådan en dåse.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hej Ulla.

Jeg sidder og skriver eksamens opgave, og er helt tilfældigvis faldet over din blog. Jeg kan faktiske ikke huske hvorfor, du ved, når man surfer så kommer man vidt omkring. Men dejlig beskrivelse af Oure du har, jeg grinede højt, og det var helt uden at kigge på DIG.
Skide sjovt at falde over noget hvor man sidder lige så stiller og tænker, hmm det kunne godt være hende der jeg kender. NU må det også snart være tid til noget rulning og nogle flere blå mærker til dig, og husk det går meget lettere med et par værtshus besøg undervejs. Kærlig hilsen Charlotte.

april 23, 2006 9:04 PM  
Blogger Ulla siger...

Hej Charlotte,

Hehe, hvor grineren. Ja, vi skal da ud at rulle. Faktisk skal jeg med Dorte ud at købe skøjter på onsdag og så skal vi igang. Vi tales lige ved, ik'?

Det med værtshusbesøgene tror jeg nu også vil øge forekomsten af blåmærker ganske betragteligt.

april 23, 2006 9:11 PM  
Anonymous Anonym siger...

Helt sikkert. Mine rullere står klar, og skriger på mig.
Så når I har fået et par skøjter så er vi på banen.

april 23, 2006 9:39 PM  
Blogger Ulla siger...

Roger that!

april 23, 2006 9:59 PM  
Blogger Ulla siger...

Det er lige præcis der, vi skal hen.

Du nævnte engang noget om at kunne fikse noget rabat, hvis jeg ikke husker helt galt? Gør jeg det?

april 24, 2006 1:38 PM  
Blogger Ulla siger...

Cool. Tak. :)

april 26, 2006 9:37 AM  

Send en kommentar

<< Home