tirsdag, april 04, 2006

Déjà vu?

Jeg er endnu engang internetløs i København. Denne gang indtil på tirsdag hvor ham Anders, som naturligvis aldrig havde hørt at jeg havde ringet, kommer og bikser med mit stik. (Sjauw sjauw vits, dér.) Men altså... jeg bliver lidt utryg ved håndværkere, der ikke har travlt. Der må være noget galt med dem. OK, godt nok havde han ikke tid i denne uge, jeg har ham mistænkt for at sige det for at spille kostbar, men gad ikke tage kampen op. For så siger han at han kan komme forbi hvornår det passer. Ikke at jeg vil brokke mig over at slippe for at sidde en halv dag derhjemme og vente på en eller anden kommer og fikser noget på cirka tre minutter, men jeg vil bare lige sige at jeg altså synes, at det her er bare en lille smule mystisk.

Og ja, jeg slog déjà vu op i ordbogen. Sådan siger de, det skal skrives. Nok, ik?!

2 Kommentarer:

Blogger Suzy-Hang-Around siger...

Seriøs med din stavning. Det kan vi li'! :-)

april 05, 2006 1:57 PM  
Blogger Ulla siger...

Man gør, hvad man kan. :)

april 05, 2006 3:22 PM  

Send en kommentar

<< Home