lørdag, juli 29, 2006

Ingefær er en bitch

Ligesom nogle mænd kan være deres kæresters bitch, er ingefær min bitch. Eller omvendt, rettere. Jeg er ingefærs bitch. Nej. Jeg mener. Arh. Flot, nu har jeg forvirret mig selv. Det jeg ville sige var bare at Fireflys Detox har vold meget ingefær i sig. Stærk! Av, min tunge.
(Men den er orange og pæn. Se selv: Og så er der Sarsaparilla-rod i. Det troede jeg var noget, som smølfetegnemanden havde fundet på. Wikipedia kan så oplyse mig om at i Australasien (et ord, der klart bruges for lidt*) kaldes roden SARS. OK, så.)

Kvik læser: "Jamen Ulla, klokken er snart midnat på en lørdag aften og du skriver om saftevand. Vil det sige at din alkoholfrie kur stadig kører derud ad sporet?"
Ulla: "Næh, hvad havde du forventet? ...I'm a sinner, I'm a saint, I do not feel ashamed. Osv."

*Lidt ligesom "delbetal". Et ord TV-shop gerne bruger. Det er da ikke et ord, er det? Delbetaling, måske ja, men delbetal? (Gå i seng, Ulla!Sov, Ulla! Nu, Ulla!)

2 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

så kender vi dig igen :D

august 01, 2006 5:47 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg var også begyndt at skræmme mig selv. ;-)

august 01, 2006 6:50 PM  

Send en kommentar

<< Home