fredag, august 04, 2006

Tapet ind

Nu hvor både Suzy-hang-around og SuzyQ snakker kjoler til bryllup, vil jeg også. Jeg skal nemlig også til bryllup i morgen, dog ikke det samme og det bliver væsentlig mere lowkey (heldigvis!). The Naked Dress får æren af at beklæde min perifert-mindre-end-for-to-uger-siden-krop. Den har spaghettistropper, så det duer bare zimpelthen ikke med en BH med stropper. Problemet er nu at den eneste stropløse BH jeg ejer er sort og det duer bare ikke til en hudfarvet, semigennemsigtig kjole. Løsningen er tape. Jeg skal tapes ind. Gaffaes ligesom i gamle dage, selvom det ikke var gaffa, men pakketape.

Tape nummer et: Brystvorteskjulere. Jeg hader når der er langlys på.

Tape nummer to: Løfte-bryst-som-om-du-har-BH-på-tape. Jeg er jo ikke atten længere.

Tape nummer tre: Hold-kjole-på-plads-tape. Bare for en sikkerheds skyld. Kald mig kedelig, men mine flasherdage er talte.

Kære vejrgud, jeg beder om ikke alt for varmt vejr i morgen, så jeg sveder og tapen ikke holder. Ej heller for fugtigt vejr eller regn i lårtykke stænger, tak! Ellers er der dømt succes med succes på, sømand! OK, jeg har ingen sko at tage på, så jeg overvejer at gå barfodet. Det er jo lige om hjørnet... Jeg har da nogle ok pæne fødder.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Godt råd:
Vent et GODT stykke tid efter du har smurt jeg-bliver-lige-endnu-mere-brun-og-dejlig-creme på inden du taper dig ind.
Ellers er det så som så med klisterevnen...

Og hvad er der nu i vejen emd langt lys? Det er sgu da supersexet

august 04, 2006 12:22 PM  
Blogger Ulla siger...

Det lyder på faldende meget som om du taler af erfaring. Jeg havde tænkt mig at lave bruningstricket i aften. Det må være tid nok i forvejen.

Hvad der er galt med langt lys? Tja, jeg er sikkert bare snerpet, jeg bryder mig bare ikke om det.

august 04, 2006 12:27 PM  
Anonymous Anonym siger...

Det var gaffa, vi var 3 piger - kun 1 holdte hele vejen (men de var alligevel så små, at det der tape vist kun var for at være med os andre, der ikke kan klare os selv, so to speak).
Heldigvis havde vi backuptape med, men som natten skred frem og antallet af drinks blev flere og flere, blev det ikke nemmere at sætte på...

Og nu skal du ikke tro at det kun er selvbrunercreme, der forhindrer klisteret i at klistre. Alt creme og lotion klarer det helt fint.

Consider your self warned.

Du er snerpet - langt lys er misundelsesværdigt :)

august 04, 2006 2:44 PM  
Anonymous Anonym siger...

Et eller andet sted må man jo tage hatten af for jer "tøser" der må gå så grueligt meget igennem for at være lige den tand ekstra lækre og stillige .... personligt er jeg bare glad for, at jeg ikke skal have tapet brystkassen ind for DET ville være en smertefuld oplevelse at få af igen :D

august 04, 2006 7:56 PM  
Blogger Camilla siger...

Må jeg anbefale sportstape? Det lyder meget ubehageligt med pakketape...

Husk i øvrigt at du ikke må overstråle mig ;-).

Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig i morgen.

august 04, 2006 9:58 PM  
Blogger Ulla siger...

Nu har jeg jo lige set dig ud af vinduet, og du har den naturlige glade udstråling der følger med en respektabel kvinde i lykkelige omstændigheder. Bare rolig, jeg stjæler ikke fokus fra nogen. Rigtig hjertelig tillykke med brylluppet, søde! (Jeg tror jeg går hen i en krog og fælder en stille glædeståre.)

august 05, 2006 11:08 AM  

Send en kommentar

<< Home