lørdag, august 05, 2006

Simple Living V

Parkering, især parallelparkering, er en bitch! Jeg er pige og kan pr definition ikke finde ud af det. OK, jeg kunne til køreprøven, men det er jo laaaang tid siden. Har faktisk ikke prøvet siden dengang, måske jeg kan alligevel? Jeg bor i byen, heldigvis uden bil (men med privatchauffør på samme vis som Fallon Carringtons privatchaufføren, if you get my drift), hvilket er heldigt, for ellers ville jeg have et grande problemos.

Mit forslag går ud på at man i undervognen på bilen installere hjul der går på tværs og kan sænkes sådan at det kun er dem der har kontakt med jorden. Så parkerer man bilen lige ud for det minimale hul i parkeringsrækken, sænker hjulene og kører sidelæns ind på plads, op med hjulene igen, og så er den skid sgu slået. Et voila!


Lige et hurtigt billede af Fallon, enjoy:

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hvad med at installere 6 bomstærke gutter på hvert gadehjørne der kan bære bilen ind på de pladser kvinder ikke kan komme ind på?

Overværede for noget tid siden en kvindes forsøg på at parallelparkere og efter 10 minutters nørkleri, bakgear, 1. gear, bakgear, 1 gear osv var hun åbenbart tilfreds. Jeg var i gang med at lede efter nummeret til taxa så nogen kunne køre hende ind til kantstenen.

august 05, 2006 12:52 PM  
Blogger Hunløven siger...

Jeg er heller ikke en ørn til parallelparkering. Derfor har jeg gjort det til en dyd og sport, at gøre det med jævne mellemrum.
Men plejer nu som regel at finde et sted hvor der er en lille smule plads.
Bare for at være på den sikre side.

august 05, 2006 1:05 PM  
Anonymous Anonym siger...

Altså her på Østerbro, med 2.positionsparkeringer ville de der ekstra parkeringshjul være perfekte! Du må udvikle ideen og så tage patent!

august 05, 2006 1:54 PM  
Blogger Jegmig siger...

Genial ide! Skynd dig at tage patent på den inden en anden gør det...

august 05, 2006 1:55 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg tror jeg skal ud at køre en lille tur med min kørelærer-søster. En ekstralektion i parallelparkering med en der kan stå på bremsen når jeg laver lort i den.

Jeg nævnte ideen for min kæreste. Han sagde det lød dyrt. Tror I han sagde det for at stjæle ideen? DET tror jeg... OK, faktisk har jeg stjålet ideen fra min chef, men who cares...

august 06, 2006 12:21 PM  

Send en kommentar

<< Home