onsdag, oktober 04, 2006

Ding dong

Mette brokker sig over sin kærestes - i hendes mening - alt for lille erkendtlighed. Hør her, kære pigebarn, du har det godt! MIN kæreste efterlader nemlig også penge til mig. Hele 5000 vietnamesiske Dong, hvilket cirka svarer til 2 kroner.

TO SKALDEDE KRONER!!

Ja, hvis der da ellers var en bank, der ville gide at veksle mønter (og gøre det gratis). Måske får han point på den eksotiske skala, men i det store hele er det altså liiiige i underkanten. Stram op, skattebasse! (Ved dit firma iøvrigt, hvor sløset du er med deres penge?)

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Skat husk nu, det er tanken der tæller. Med inspiration fra et klassisk Peter Belli dansktop hit, skal du bare vide følgende:

For al min støtte og de venlige ord, ingen regning!
For blomsterne og gaverne, ingen regning!
For indkøb og omsorg, ja, selv for at snyde din lille næse da du var sløj – der er bare ingen regning, skat!
For at holde dig i hånden, da filmen blev uhyggelig, ingen regning!
For massagen af din ømme krop, ingen regning!
Og for alle mine gode råd og bekymringer dagen derpå, Ingen regning!
Og læg alt det her sammen –
så er min kærlighed til dig bare helt uden regning!

oktober 04, 2006 12:43 PM  
Blogger Ulla siger...

Nååååårhhh, jeg er rørt til tårer! Jeg tager de hårde ord i mig flusk.

oktober 04, 2006 12:46 PM  
Anonymous Anonym siger...

Betyder det at du gi’r mad i aften??

oktober 04, 2006 1:00 PM  
Blogger Ulla siger...

Det kan du tro! Alt, hvad du kan spise for to kroner.

oktober 04, 2006 1:38 PM  
Anonymous Anonym siger...

Det vil sige ca. 50 gram pasta af den billige?

oktober 04, 2006 4:10 PM  
Blogger Ulla siger...

Rester fra i går. Måske spicet op med lidt fuldkornspasta? Yum yum. Eller noget i den stil.

(Der er stadig is i fryseren...)

oktober 04, 2006 4:20 PM  
Anonymous Anonym siger...

For 2 kroner af det fr....

oktober 05, 2006 10:59 AM  
Blogger Ulla siger...

?? ...af det hvad? Friske? Frosne? Hvad?

oktober 05, 2006 11:03 AM  

Send en kommentar

<< Home