fredag, september 23, 2005

Ulla til grin - igen

Var til kor igår. Gospelkoret altså. Når man går til gospel så synger man naturligvis, men man går også på stedet og så klapper man helt ustyrligt meget. Nu griner de af mit klap. Klapper jeg forkert? Altså jeg er da en af de få der kan finde ud af at klappe på 2 og 4 når det går hurtigt... Hm...

Marie, hedder hun vist, hende der står ved siden af mig siger i pausen: "Eiiiihhh, Ulla, altså! Du har bare det sjoveste klap!"
Mig: "Klapper jeg sjovt? Hvordan klapper jeg sjovt?"
Marie [klapper med grotesk overdrevne bevægelser, hvor hele kroppen svinger rundt]: "Du gør sådan her!"
Mig: "Na-harj!"
Marie: "Jo-houv! Og nu er jeg også begyndt på det. For jeg gjorde grin med dig overfor en af mine veninder og skulle vise hvordan du klapper og nu kan jeg ikke holde op."
Mig: "Du gjorde grin med mig? Ehm, tak!"

Jeg klapper altså ganske fint. Hun har godt af at klappe lissom mig, ja!

1 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Dig til grin?? Det kommer da lidt bag på mig :D

september 23, 2005 12:12 PM  

Send en kommentar

<< Home