tirsdag, november 29, 2005

Urban-man - kapitel 2

- hvori Ulla lægger planer og får sig en brat opvågning

Han stod der igen idag og smilede. Ih altså... men det blev ikke idag jeg havde overblik til at nappe en avis, to uforskammede biler møvede sig ind foran, så jeg måtte prioritere mit helbred højere end Urban. Den slags sker jo.

"Var det bare mig, eller havde han bare hænder? Jo, det mener jeg helt bestemt at han havde. Det må være koldt... Mon ikke en kop kaffe fra bageren (sådan noget har en bager da, ikk?) lige før søerne ville varme hans skønne fingre? Det gør jeg sgu. Imorgen." Sådan står jeg og drømmer mig lidt væk. PLUDSELIG:
"Godmorgen! Sikke en trafik, hva'?"
Snap! Ulla er tilbage i kold grå morgentrafik og nu med snakkesaglig kollega ved siden af.
Kollega: "Hvordan går det forresten med flytningen? Er du begyndt at pakke? Og tænk, lige før var jeg ved at blive kørt ned af en varevogn... bla bla bla"
Ååååh! Gider ikke snakke... Det er fint nok at følges med nogen på vej hjemad fra arbejde, men mine morgener vil jeg have i fred med mine drømme.
Ulla: "Ups, der nåede jeg da vist ikke lige med over lyskrydset. Hvor ærgeligt, hej hej, hav en god dag..."
Atter stilhed (så meget der nu kan være på Rådhuspladsen) og søde drømme om den Urbane mand... Aaahhh.

4 Kommentarer:

Blogger Grith siger...

Jeg gir´en julebryg hvis du køber en kop kaffe til urban Anders:-) Syns´helt ærligt du skulle springe ud i det:-) Hvad har du at tabe bortset fra din værdighed:-)?

november 29, 2005 11:35 AM  
Blogger Ulla siger...

Grith: Hedder han Anders? Nej, det duer altså ikke... Ikke flere Anders'er...

Vincent: Varm kakao/chokolade, det var da en god ide... Hm ja... Det BURDE jo være gløgg, men det er måske lidt tidligt at starte på den slags.

Hvad enten det bliver kaffe eller kakao, om jeg mister min værdighed eller får mig en date eller bare et smil, så kan jeg tælle det som ugens gode handling.

november 29, 2005 12:21 PM  
Blogger Grith siger...

Sorry, er Peter bedre? Eller Luffe? Måske han er en Bo? Eller en Lars?
Og ja, det med værdighed, glem at jeg nævnte det:-)

november 29, 2005 3:45 PM  
Blogger Ulla siger...

Peter duer heller ikke. Nej nej nej...

Luffe? Er det ikke Nordeas opsparingssæl der hedder det? Det er altså ikke særlig sexet...

Bo! Naaaarj.... Der må være noget Bedre. Arhaha, fik I den... Bo... Bedre... Hahaha.

Han ligner lidt en Mikkel, synes jeg. Eller en Jakob. Men ok, sidst jeg mødte en jeg mente var en Martin hed han Brian. Ikke helt det samme... Jeg er vist ikke så god til at gætte navne.

Og Lars, det er jo lyden af en bildør der smækker (undskyld Lars).

november 29, 2005 4:23 PM  

Send en kommentar

<< Home