fredag, december 02, 2005

Urban-man - kapitel 4

- hvori der ikke sker en skid

Jeg kan så rapportere at han ikke er der efter kl 9. Jeg er forresten begyndt at få kolde fødder (ikke bogstavligt talt, der har jeg jo mine nye dejlige varme vinterstøvler) med det der kaffegiveri. Han er jo en vårunge. Alt alt for ung. Kan umuligt være mere end 23 år. Altså helt ærligt... Jeg tror bare jeg beholder ham som kik-kæreste.

Til gengæld har jeg her til morgen fået nøgler til min nye lejlighed og været inde for at inspicere og måle lidt op. Der mangler en dør mellem stuen og soveværelset, og der skal males. Men så er der jo noget at lave i weekenden, nu hvor jeg jo ikke skal bruge den på tømmermænd.

Jeg blev så optaget af at måle at jeg glemte tiden og kom for sent på arbejde, hvor dagen startede med et møde, som jeg så kom brasende ind til 15 minutter for sent. Hej hej, jeg sætter mig bare lige på det her bord, nu hvor der ikke er flere stole, jeg undgik dog behændigt at vælte kaffekopper og julestjerner. Lignede en selvdød søko resten af mødet... Gør jeg egentlig stadig.

Skal nu skynde mig hvis jeg skal nå hen i lejligheden og måle det sidste op inden solen går ned (der er jo ingen lamper, vel smarte?).

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home