torsdag, december 01, 2005

Invitation til flyttedag

Kære venner,

Jeg skal flytte. Hurra for det. Desværre har jeg en hulens masse fyldte weekender fra nu af og til jul, håber I kan slæbe det jeg ikke selv kan overskue.

Den nye lejlighed er min fra nu. I weekenden tager jeg lige ind og spartler et par småhuller og maler måske (hvis jeg gider). Det vil sige nok ikke om lørdagen... Om formiddagen har jeg nok lidt tømmermænd efter Anne og Janus' housewarming, og om eftermiddagen holder tøserne og jeg den traditionelle julekagebagedag efterfulgt af julefrokost om aftenen. Men måske jeg spartler og maler søndag. Helt sikkert mandag... Det kan vel ikke tage så lang tid.

Så skal der flyttes. Jeg skal nok bruge en uges tid på at pakke ned og smide ud. Mindst. Venne-flyttehjælp er billig flyttehjælp og modtages med kyshånd. Mulige datoer (det skal jo nok være i en weekend):

Lørdag d. 10. Hmmm, dagen efter firmajulefrokost... I think nok!
Søndag d. 11. Fødselsdagsbrunch hos min nye nabo og så to julekoncerter. Det var den weekend.

Lørdag d. 17. Dagen efter Hus 8A fra Oure har væltet rundt i byen sammen... Igen, I think not!
Søndag d. 18. En mulighed.

Lørdag d. 24 - Mandag d. 26. Bliver nok svært at mønstre tilpas opbakning.
Tirsdag d. 27 - Fredag d. 30. Arbejde. Ja, jeg skal rent faktisk arbejde mellem jul og nytår i år. Vildt.

Lørdag d. 31. Iiiiih, hvor symbolsk. Ja, DET er en fed flyttedag, god ide...
Søndag d. 1. Endnu bedre!!! Hov nej, der skal jeg jo allerede være ude... Pis!

Nå, det lader til at blive søndag d. 18. december. Kom frisk, kom glad! Der vil være pizza og øl (og sodavand, vel også), slikasparges og hvad man ellers lyster. Alle de store tunge ting klarer profferne (det var i hvert fald planen). Lejligheden er i stuen, hvor let kan det blive?

Hvad siger man så? Så siger man tak, ik? Sig tak til den rare dame for den pæne invitation.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Heheh..jo rare dame!! jeg vil gerne gi et nap med nogle timer, er ikke sikker på at jeg kan hele dagen - men lidt har vel også ret...

december 01, 2005 3:55 PM  
Blogger Pernille siger...

Desværre :-(

Husbonden planlægger at have fødselsdag den dag - det har han da vist hvert år? - så det må blive en anden gang.

Men tak for invitationen ;-)

december 01, 2005 4:03 PM  
Blogger Ulla siger...

Hvor er I søde. Posten var nu mest tiltænkt mine før-blog-tids venner som invitation og til jer andre som information, men hvis I gerne vil flytte for mig, så skal jeg da ikke tage den glæde fra jer.

Jo flere, des hurtigere. Lettere i det mindste...

Tak Sille, men hvis blog'n'julefrokost går amok (som det vel er planlagt), er du så sikker på at du er frisk d. 18? ;-)

december 01, 2005 4:13 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

ALtså jeg kan da godt flytte et par lamper...se vigtig ud, spise pizza og drikke øl.

december 01, 2005 4:33 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jojo - for julefrokosten er om fredagen....så masere af tid til at komme sig...

december 01, 2005 4:54 PM  
Blogger Ulla siger...

Ih tak Morfar, det er jeg sikker på du er god til, det med at se vigtig ud, altså. Og det lyder godt, Sille. Det er hermed noteret.

Og Vincent, du har gennemskue mig. Der er en hage, selvfølgelig er der det. Jeg bor på 4. sal nu, selvom nogle venner påstår det er på 18. etage. DET er altså en overdrivelse!

december 02, 2005 10:45 AM  
Blogger Safa0511 siger...

Hej Alle, jeg hedder Safa El Sadat, jeg er gift i 20 år med min mand, og vi har to søn, ældre en 16 og yngre er 11 år. Min mand elskede mig meget, men det kom til et tidspunkt, da han var involveret i affære med en kvinde, som er hendes kollega. Jeg har aldrig forestillet mig det, men på en eller anden måde ændrede hans holdning til mig og børn, hans sene kommer fra arbejde fik mig til at tænke over sagen. Selv på mit 20 års bryllupsdag i marts holder jeg mig væk fra sex som vi lover at gøre det på brylluppet årsdagen, 15 dage før bryllupsdagen meddelte han ja, at han havde sex med sin kollega. Han bragte hende i min seng, da jeg var ude for arbejde, det betyder, at mine følelser var fuldstændig værdiløse for ham. Min mentale tilstand er fuld af smerte, jeg tror jeg ikke kan glemme og genvinde smerten. Denne kvinde var i fuld kontrol med hende og jeg ville aldrig gøre det med vold, hun vil vinde over mig, da hun er skilt, hun sagde, hun var jaloux over vores forhold, og hun vil ødelægge mig ved at tage min mand. Jeg var nødt til at diskutere det med en ven, der bad mig om at finde en god stavekaster, først og fremmest troede jeg aldrig på denne Cast stavemåde, men jeg må prøve det, indtil jeg kom på tværs af PROPHET NOSA UGO email på internettet om hvordan han har hjulpet så mange mennesker til at få deres ex-tilbage og hjælpe med at rette forholdet og gøre folk lykkelige i deres forhold og nogle andre historier om åndelig sygdom og mere, jeg forklarede min situation for ham, og han hjalp mig med at udføre nogle bønner, nogle urter og rødder og et lille offer, som jeg gjorde, og inden for 7 dage kom han tilbage for at undskylde, og det var bare et mirakel for mig. Er glad i dag, at han hjalp mig, og jeg kan stolt sige, at min mand er nu hos mig igen og han er nu forelsket i mig som aldrig før.
Har du brug for hjælp i dit forhold som at komme tilbage til din mand, kone, kæreste, kæreste, vindende lotterier, urtemedicin for sygdom, HIV, STD'er, Astma, Arthritis, Fybroid, Stroke eller enhver form for sygdom, åndeligt problem , Jobpromotion, seere, der læser mit indlæg, der har brug for hjælp til eventuelle livsudfordringer, skal kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for, at du gjorde det.

Email: nosaugotemple@gmail.com
WhatsApp: +34631686040
                       +17207992813

juni 26, 2019 4:23 PM  

Send en kommentar

<< Home