mandag, februar 20, 2006

Tada!!

Så holder jeg sgu housewarming*! Invitationerne er mailet. Har du ikke fået en og mener at det da må være en fejl, så har du såmænd sikkert ret i det. Send mig en mail på tante punktum fjas krølledulle-a hotmail punktum com, så retter vi hurtigt den sag.

På den anden side, så kan det jo være at det ikke er en forglemmelse fra min side af. Jaaah, det er jo et gamble...


*Og nej Eivind, det strider lidt imod hele housewarming-ideen at holde festen på den lokale cocktailbar. En anden gang...

6 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

jeg har lige postet den på www.anotherdenmark.org gør det noget?? :D

februar 20, 2006 7:30 PM  
Blogger Ulla siger...

Muslimer er også velkomne, så er der mere sprut til os andre. Jeg har bare ikke så megt plads og vil derfor helst kende mine gæster i forvejen. Det ville så bringe antallet af muslimer der kunne inviteres ned på et antal, der kan tælles på en hånd. Og ingen af dem er folk, jeg stadig ser. Trist nok, egentlig.

februar 20, 2006 7:41 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg kan godt lave en hurtig konvertering...?

februar 21, 2006 9:58 PM  
Blogger Ulla siger...

I den gode sags tjeneste?

februar 22, 2006 8:30 AM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Hurra! Det ska bli så jätta kul!

februar 22, 2006 8:48 PM  
Blogger Ulla siger...

"I'll do my very best, Miss Sophie"

februar 23, 2006 9:14 AM  

Send en kommentar

<< Home