onsdag, februar 22, 2006

To fuldkommen urelaterede emner

Ja, for jeg gider ikke skrive to poster.

Sag nummer et: Jeg var til et foredrag i går, der handlede om hvordan maddiker renser det døde væv fra kroniske sår og manner, hvor var det klamt! Der var billeder. Og video. Maddiker, der kravler rundt i halvrådne sår. Peter Jackson, gå hjem!

Sag nummer to: I nat drømte jeg endnu en syret drøm. Noget med en opera, der blev holdt i en skov, hvor man som publikum sad på grenene. Sangerne var lidt alfeagtige og så løb jeg pludselig seeeeensvag hurtigt hen over en græsmark med en af sangerinderne, men vi skulle huske at stoppe ved byen, for der stoppede kulissen. Og så skulle jeg sørge for ikke at blokere for lyden fra hendes sang. Hun sang hele tiden. Så kom der et par (vistnok) sømænd, som hver smed en mønt på jorden og blev sure, hvis jeg ikke også gjorde det. Og så noget med at løbe igennem København, selvom det ikke lignede København, med en mand på slæb som vistnok var fra middelalderen. Han kunne imidlertid, under vores flugt igennem byen fra et eller andet, jeg har glemt, fortælle om hvordan kloaksystemet var vældig meget forbedret siden hans tid og havde oplysninger om hvor store besparelser kloakdriften var på lagt af for tiden. 2% af al løn skulle budgettet ned med. Så tror jeg at jeg begyndte på en ny drøm, der handlede om at køre i tog (jeg kører tit i tog i drømme), men toget kørte ude i havet. Ud til vandet lå en masse huse, med deres baghaver, hvor en masse vasketøj hang til tørre. Der var utrolig meget sportstøj, der hang der og blafrede. Og så var der noget med min mobiltelefon, der havde hukommelse til enormt mange billeder, men jeg kunne ikke finde det billede jeg ledte efter. Jeg kan ikke huske hvad billedet skulle forestille.

Jeg tror bare jeg holder op med at drømme nu. Det er da for sært, mand!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home