onsdag, april 05, 2006

Det kan man sgu da ikke!

Jeg blev godt nok forarget i går efter at have handlet hos førnævnte Irma. Det er den på Rantzausgade, hvor der ligger blomster til minde om trafikulykken i sidste uge. Jeg kommer ud derfra og ser en dame samle en buket blomster op fra bunken. Her er jeg ved at tabe både næse og mund. Mine arme bliver længere og længere af tunge indkøbsposer, mens jeg bare stirrer på hende, der går væk derfra med stjålne blomster. Det sker bare ikke! Det kan man da ikke! Før jeg får taget mig sammen til at råbe efter hende ("Hey, hvad laver du, mand!", også selvom hun jo ikke var en mand), er hun allerede tilpas langt væk til at hun kan ignorere det.

Hvad sker der for folk??!!

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Jeg kan kun dele din forargelse...mage til mangel på respekt ! Jeg forstår heller ikke de folk - tro mig, de findes ! - der stjæler blomster fra kirkegårdene...det er som om de tyverier li'som er ladet med lidt ekstra moralsk forfald...

april 05, 2006 2:23 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Jeg håber virkelig at den slags mennesker får løn som forskyldt.

april 05, 2006 3:39 PM  
Blogger Unknown siger...

Hold kjæften hvor usmageligt!!

Jeg cyklede godt nok osse forbi i morges, og undrede mig over de blomster der lå dêr.. :(

april 06, 2006 5:55 PM  

Send en kommentar

<< Home