tirsdag, august 01, 2006

Økononomi

Her gik jeg og var sikker på at der måtte være gået noget galt med min lønoverførsel i denne måned. Den første i måneden og allerede står kontoen på cirka det samme som før weekenden.

Lønnen er gået ind. Det er slet ikke godt, det her. Jeg må fluks gå i sparemode. Altså efter ferien, man skal jo have en slags overskud for at tackle en anden slags underskud. Ingen grund til at være ekstrem, jo. Arh, ok, det er nemmere i starten af en måned. I september, der vil jeg leve for ingenting. Nul. Niks. Nada. Det taber man sig da også af, ikke? Skidesmart, mand!

6 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Økonomi igår: Så ok ud der skal lånes lidt i banken.

økonomi idag: Fucked, scooter repareres cykel lappes, ferie skal der også være til, og jeg har ikk en klud at tage på.

august 01, 2006 9:25 PM  
Blogger Ulla siger...

Skulle du ikke på ferie nede i varmen? Hvor meget tøj har du så brug for? Cheer up, man!

august 01, 2006 10:02 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg kan anbefale USA, her er alting stoerre og billigere!

august 02, 2006 5:58 AM  
Blogger Ulla siger...

Og i beskedne (ad, hvor klamt!) Danmark nøjes vi med et enkelt stort bogstav, men flere af det med småt til gengæld. ;-)

Nyd din tur! :D

august 02, 2006 8:13 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Jeg render bare nøgen rundt dernede, måske Lillemor og jeg kan finde en nudiststrand??? Ville være så meget nememre jo.

august 02, 2006 9:32 AM  
Blogger Ulla siger...

Gør I bare det, men ingen billedreportager, tak.

august 02, 2006 10:17 AM  

Send en kommentar

<< Home