søndag, november 26, 2006

Snapshots fra min weekend i tilfældig rækkefølge

1. Jeg har lært at jeg er i stand til at bede min søster om at standse bilen i tide, når tømmermandsplagede jeg skal ofre.

2. Jeg har været til fest med en egyptisk gud. Han gik, inden jeg nåede at sige noget dumt. Det skal man passe på med overfor guder. Tak for supergod fest, Q.

3. Jeg syntes på et tidspunkt - som det mest naturlige i verden - at Blå Gajolshots hørte til for at gøre en god fest bedre. Det valg skulle jeg fortryde bitterligt dagen efter. Se punkt 1.

4. Jeg har lært at der er forskel på hvordan Ulriks to gale kusiner gramser på bryster. Mine, altså. Den ene er båt-båt og den anden ae-ae. Send den videre!

5. Boris er vildt sjov at mobbe (det er kærligt ment), og så har han sådan nogle fine, røde ruskinds-veninde-kondisko. Nåååårh, hvor nuttet!

6. Den Franske Cafe er ikke glade for øl. Eller lys på toilettet. Sært sted, egentlig. Og varmt!

7. Der er ret langt til Skovlunde.

8. Især når man troede, at man bare skulle til Vanløse. Min familie i en nøddeskal.

9. Det føles godt at pjække fra konfekt-eftermiddag i Roskilde på en søndag, der nu kan bruges på sofaen under tæppet og masser af cola. Så kan man hente sit glemte halstørklæde en anden dag.

10. De laver rockergode burgere på den lokale grill-bar. Især kl 3 om natten. Og fritterne er også herre-nyce. Og så er det ok, hvis man tager sig en lille lur derinde.

God weekend, folkens.

5 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

Ja, tak for sidst :-)
Jeg tror også, at jeg er færdig med gajolerne for en stund. Puha, den der kolde smag i halsen.. ad.

november 26, 2006 4:10 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg lover næste gang at finde de shotglas frem, som jeg faktisk stødte på i skabet i går, det der med gajolshots i plasticølkrus er vist et skråplan...

november 26, 2006 5:58 PM  
Blogger Ulla siger...

Kontrolla: Måske man kunne lune lidt på Gajolshotsene? Så ville det jo nærmest være et autoriseret lægemiddel! Yum yum...

Maria: Og for en gangs skyld var jeg vist den mests ædruelige til stede. Aner ikke hvordan det lykkedes mig. Jeg er stolt!

AHA, Annette! Du erkender hermed at al min ulykke lørdag var DIN skyld! Herligt at kunne fraskrive sig ethvert ansvar for egne handlinger... ;-)

november 27, 2006 8:41 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Skråplanet var vist mere at folk der hældte op var så stive... :o)

november 27, 2006 5:41 PM  
Anonymous Anonym siger...

Næh nu må jeg lige bede om mine himmelblå, rigtige damer som os, bliver da aldrig overmåde berusede!

november 28, 2006 7:53 PM  

Send en kommentar

<< Home