tirsdag, november 29, 2005

Er det nu bare mig der er tosset igen?

Når man render ind i en nuttet kollega og snakken falder på julefrokosten og han siger at i deres afdeling holder de den bedsteste fest af aaaaalle afdelingerne (hvad jeg naturligvis er uenig i) fordi de har stort disko-dansegulv med masser af gang i den, endda rimelig tidligt på aftenen. Er det så ikke en invitation til at kigge forbi?

Det mener jeg helt sikkert det er...

Skulle modet svigte, hjælper femten små grå sikkert. Det gjorde de i hvert fald sidste år. Altså lige bortset fra at min meget røde nye vinterjakke (den der nu er blevet ædt) forsvandt. Lige pludselig. Væk! Ulla bliver sur på jakke... Dumme jakke... Ulla bliver hjulpet af chef til at låne kansas arbejderjakke og fleece og ført hen til taxa: Kom nu godt hjem! Ulla er meget syg næste dag og kommer ikke til julefrokost med kliken. Ulla vil godt kunne huske mere af dette års julefrokost end sidste års.

5 Kommentarer:

Blogger Grith siger...

LOO;-) Forståes...men ham den nuttede kollega, jo, det kunne altså godt tydes som noget i retning af en invitation, men hva´du kan vel bare gate-crashe deres party? Disko-gulv? Det skulle ikke tage mig mere end et par julebryg og 5-6 små grå at komme derhen:-)

november 29, 2005 5:44 PM  
Blogger Grith siger...

Ulla, jeg kan mærke på dig at du er med på noget blog´n´jule-lunch - tjek mit site ud:-)

november 29, 2005 5:58 PM  
Blogger Ulla siger...

Altså de der bygninger, de ligner jo skrækkelig meget hinanden... Man kunne jo komme til at vælge den forkerte... Hovsa, nej, er du her? Hvor PUUUUUUUDSIGT!!!

Jeg kigger på det men jeg synes nu at min december er pænt godt booket efterhånden. Og jeg nægter at æde julemad og drikke snaps i januar. Adr! Jeg GØR det ikke!! Kvinder må have sine principper og det her er mit!

november 29, 2005 9:44 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Jeg kan da godt tage med Ulla som din anstandstæve og hukommelse :-)

november 30, 2005 10:21 AM  
Blogger Ulla siger...

Jeg tror bare jeg klarer den selv. Spil cool, Ulla, cool!

december 08, 2005 11:07 AM  

Send en kommentar

<< Home