onsdag, november 30, 2005

Tortur?

Jeg har hørt om det hersens vækkeur, som lige lyder som noget for mig. Jeg er nemlig en snoozer. Big time snoozer. Det er virkelig skidt.

Men det her vækkeur skulle sørge for at de dage er slut. Når det ringer er der fire brikker der bliver skudt ud i rummet. Vækkeuret stopper først når alle fire brikker er fundet og sat korrekt på plads i apparatet. Crazy, no?

Nå, men jeg fik at vide at gadgets havde den, men jeg kan satme ikke finde den. Nogen der ved hvor man køber dimsen?

Update: Glem det. Jeg har fundet den her.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Det må da være verdens værste vækkeur. Tænk hvis der røg en brik ind under sengen. Man var nød til at støvsuge under den hver eneste gang man støvsugede så..

november 30, 2005 12:49 PM  
Anonymous Anonym siger...

Sådan et må jeg simpelthen købe til min søster!!!

november 30, 2005 1:22 PM  
Blogger Ulla siger...

Støvsuger du ikke under sengen hver gang, kære Singleton? Det gør jeg faktisk, tro det eller ej, men måske det hænger sammen med min støvsugningsfrekvens... :S (Atju!)

november 30, 2005 2:17 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg indrømmer at jeg ikke når ind under sengen hver gang.

november 30, 2005 9:29 PM  
Blogger Ulla siger...

Vincent: Er det SÅDAN man gør? Smart!

Singlala: Jeg tror at hvis jeg støvsugede noget oftere, ville jeg heller ikke nå derind hver gang. Så hvis jeg var mere flittig, ville jeg være mere doven. Det giver jo glimrende mening...

november 30, 2005 10:32 PM  

Send en kommentar

<< Home