onsdag, november 30, 2005

Urban-man - kapitel 3

- hvori Ulla udfordrer koordinationen og reviderer planen

Idag var dagen hvor jeg skulle nappe en avis. Jeg kunne mærke det ville gå godt. Det gjorde også. Sådan da. Altså jeg fik avisen og ham den søde sagde god morgen. Så det var jo fint.

Men når man (ja det er så mig) er fokuseret på at fange en ting i farten, så er der ikke plads til også at kigge dyyyybt i øjnene og smile. Så sådan en dum avis gider jeg ikke tage en anden gang.

I morgen er jeg med bus på arbejde så der må jeg nøjes med at beskue ham højt oppefra. Der ser han sikkert også godt ud. Så fredag er kaffe/kakaotid... Måske mandag... Kommer lidt an på hvornår jeg kommer afsted. Han har jo ikke tid til at stå og drikke kaffe når der er tusind cyklister der suser forbi og kræver Urbanaviser. "UUUUUUUUURBAN!!!", skriger de så. Det gælder om at ramme et stille tidspunkt...

Helt sikkert.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home