onsdag, november 30, 2005

Jo senere man starter, des kortere tid bruger man på det

Det var (er vel stadig) min specialevejleders mantra. Og det passer også på mig, så jeg har tyvstjålet det. Haps!

Det betyder at jeg her 1½ time inden et månedsskift har opsagt min lejlighed og håber nu at de går med til at jeg flytter 2 måneder før tid. Mon ikke, den går... Men uh, mit hjerte nåede da lige at banke lidt. Farvel lejlighed, der har været ramme for mange gode oplevelser igennem otte år, men også et par nedture og en livskrise (= knust hjerte).

Nedture slipper jeg jo nok ikke for i fremtiden, men der vil stå N efter København istedet for NV. Det er vist et skridt i den rigtige retning. Tror jeg da, hvem ved...

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Weeiii det er da for overskudsagtigt!!! Tillykke med det...

november 30, 2005 10:43 PM  
Blogger Ulla siger...

I betragtning af at jeg endnu ikke har set en kontrakt på den nye lejlighed ville nogen måske kalde det dumt. Jeg foretrækker "positiv indstilling og tiltro til andre mennesker" i den henseende. Har lige tjekket at jeg stadig har mit telt fra Roskilde Festival, det burde vel virke endnu. Ingen problemer, kun udfordringer!

(OK, Ulla, du er overtræt! Gå i seng!)

Og forresten: Tak.

november 30, 2005 11:01 PM  

Send en kommentar

<< Home