torsdag, december 01, 2005

Meget mod min vilje

må jeg nok også erklære december for relativ drukfri periode. Pis!

Det er jo fordi jeg skal flytte og der er tusind ting jeg skal have ordnet, det er jo helt absurd... Jeg har intet overblik. INTET!! Jeg føler jeg bliver nødt til at holde fri hele måneden bare for at have styr på det mest basale. Suk, dybt suk... Hvordan gør I andre det? Jeg fatter det ikke...

Samtidig skal jeg jo stadig nå til salsa, kor, almindelig træning og svømning. Til housewarming og købe gaver dertil, til et par julefrokoster og julekoncerter og og og og jeg drukner.... Måske jeg skulle prøve at ikke være den der lukker og slukker ALLE festerne...

Oveni det hele skal jeg også lige finde tid til at få min mor overtalt til at komme på plejehjem og få det i stand. Fedt nok.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home